21 Mayıs 2012 Pazartesi

Abimi Mutlu Etim

Merhaba arkadaşlar ben Burak 17 yaşındayım anlatıcağım hikaye bundan 3 sene önce başımdan geçmişti Yaztatiline İzmirdeki yazlığı mıza gitmiştik Abimle birlikte plaja inmidik Haziranda oraya denizanalarımı ne yumurtlamaya geldiğinden kimse plaja inmemişti söyledim abime kimse yok gidelim diye ama otur otuduğun yerde git bana içecek al dedi oda plaj havlusunu serip yattı içecekleri getirdim başına ucuna koydum bende dalmışım abimin sesiyle uyandım kolumdan tuttu ozaman fark ettim mayosununda yarağğının başı çıkıyordu duşların oraya götürdü sesini çıkarırısan kırarım kemiklerini dedi bayabir uğraştım kurtulmak için ama bırakmadı sonunda yumruk attı yere yapıştı yarağını çıkartıp aç ağızını dedi açmayınca burnumu tıkadı saçlarımı tutup ağzımı sikmeye başladı üç dört dakkika öyle devam etti ama abimin yarağı 20 cm boğazıma deydikçe miğdem bulanıyordu kusacak gibi olduğumda ağzıma boşaldı yut hepsini ibne diye bağırdı çoğunu yuttum ayağa kalkmamda yardım etti bu gece devam ederiz dedi annemle babama bir şey söylersen senin istediğini söylerim dedi tamam dedim eve dönerken allahtan annemle babam bu akşam evdediyordum saat oniki gibi annemle babam yürüyüşe çıkıcaklarını söyledi bende geliyim dedim annemlerde geldiyince abimden kurtuldum tabi akşam yine aynı evde kalmam gerikoydu ben eve annemlerden önce geldim abim hoşgeldin küçük ibne bu akşam odanın kapısını kitleme dedi.Gece bir türlü uyuyamadım sabaha karşı 3 gibi abim odama girdi üstünde sadece boxerı ve ellindede vazellin vardı bana bi atlet uzttı ağzını bununla kapat çok ses çıkarma dedi yatağın ucuna geçti bacaklarımı omzuna aldı yarrağının kafasını götüme sokmaya başladı canım ne kadar acısada annemler uyanmasın diye ses çıkarmıyordum.baktı abim siki girmiyor vazelin sürmeye başladı sonra tekseeferde koca sikini götüme soktu feci sızlıyordu götüm gözümdende yaşlar geliyo götümdende kan akıyordu sonra kucağına aldı on onbeş dk öyle sikti yorulunca yere bıraktı domal dedi yeter artık deyince -merak etme acicağı kadar acıdı daha bi şey hissetmiceksin-.Ben işiyip gelicem sende ağlama bebek gibi.o odadan gibince sikim karıncalanmaya başladı o gelene kadar mastürbasyon yaptım beni mastürbasyon yaparken görünce dahada azdı Yanıma gelip sikim ovmaya başladı -Bizim ibnenin siki kalkıyormuydu- ağzına aldı inanılmaz bir zevk yaşadım abim feci emmiyordu sikimi ağzına boşaldım -boşalıcaksan söylesene ibne şimdi abini mutlu etme sırası sende dedi abim Ağzıma verdi tuvaletten çıttığını hatırladım ama emmeye devam ettim çok geçmeden boşaldı ağzıma yut dedi yutamayıp tükürdüm kafama vurdu hadi devam et dedi bu böyle yarım saat devam etti ikinci kere ağzıma boşaldı ben tüükendim dedim kafama birdaha vurdu dön götünü orayada boşalıcam dedi götümde gelip gitmeye başladı ben inledikçe odaha çok azıyordu içerden annemlerin sesini duydum duvar saatine baktım 7 gibiydi abimde annemlerin sesini duyunca sonuna kadar soktu sikini orda boşaldı döllerin çoğu götümden dışarya taştı ayaga kalktı boxerını giydi Afferin küçük ibne abini mutlu ettin dedi sabata bana yüz lira verdi neiçin dedim dün geceki performans için dedi ve beni ilk ve son kez öptü çok acılı da olsa geçirdiğim o yaz tatilinden çok zevk aldım Bu böyle bütün bir yaz devam etti ilk hafta götümün üstüne oturamadım ama bu yazda bir hatıra olarak kaldı.

17 yorum:

  1. Slm ben bodrumdan murat kendine guvenn ciddi bayanlarla tanismak isterim 05468842018

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. Efe Efeoglu21 Eylül 2015 00:33
      merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sevgili gizli ask istersen sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
    4. Slm (541 941 60 93)
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Memleketim İzmir
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. Slm ben hakan ankr 30 yas yakisikli bakimli sexe duskun sevyesini bilen gizlilye onem gösteren ve asla kimseyi istemediyi halde rahatsiz etmeyen biryim alt 19 cn yas sinirim yok 5386923689 ekeklerr aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  3. 23 cm lik geç yumşayan sikim için pasiflere davetiye.

    YanıtlaSil
  4. Slm ben Hatay'dan akin yas 27 boy 1.83 oldukca yakisikliyim ki buna siz karar verin. sex arayan bayanlar arayin yas sinirim yok. Yeterki samimi bayan olsun mutlulugu beraber tadalım 05444144244 fazlasiyla mutlu olacaksın kesinlikle gizlilik ön plandadır. Sürekli ilişki isteyen, günübirlik ilişki isteyen bayanlar

    YanıtlaSil
  5. Slm ben Ayaz yas30 gerçek bayanlar dürüstlük ve güven cok önemli lütfen eşinde seksi doymiyan ilgili gurmiyen eşim beni aldatyor bende seksi için güvenli bir seksi arkadaş arıyorum diyen kendine güvenen evli mutsuz dul gerçek durut seksi seven seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 lütfen internet aldığın her insana inanmayın gerçek seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal yarak 20 santim evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum evli çiftler 2 li 3 lu 4 lu gurup seksi sevenler arasn tel05537753404 seksde sinir yok eşni siktrmek isteyen erkekler izlemek istyen erkek seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum Eskişehir Gebze izmit istanbul seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok

    YanıtlaSil
  6. Slm ben ist akın. Deliler gibi sex seven bayanlar İstanbul'dan sex isteyen 1telefonla hemen yanınızdayım. Evli 3.isteyen çiftler mutlaka arayın 0544 414 42 44

    YanıtlaSil
  7. Istanbul umraniye murat ben fantazi sex kaçamak macera heyecan isteyen bayanlar arayın veya mesaj atin bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  8. Mrb. Bayanlar ben istanbuldan akın yas 28 boy 1.83. kilo 70 net 23cm oldukça atletik ve siradisi biriyim. Gerçek bir ilişki arıyorum sexte doyumsuz olan bayanların telefonunu bekliyorum.. Karşılıklı mutlu olalım sevgi aşk yok sadece ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan foto bana ait. sadece bayanlar mutlaka arayın utanmaya çekinmeye gerek yok. Resimdeki benim tanisip goruselim 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  10. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  11. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    YanıtlaSil