21 Mayıs 2012 Pazartesi

Otelde acimadan saatlerce becerdiler

basimdan gecen yeni bir olayi anlaticam. ben 25 yasinda kizil sacli beyaz tenli balik etli ama ince bir kadinim. bir aksam bodrumda kaldigim otelde gece gec saatte barda tek basima icki iciyordum ve barmenle konusuyodum. otelde kalali 4-5 gun olmustu ve butik otelin garsonlari hep vucuduma dikkatle bakiyorlardi. barmenle konusurken bir sek vodka bir kac da bira ictikten sonra sohbetimiz iyice koyulasmisti. gogus dekolteli askisiz bluzumdan gozunu alamiyordu. otururkende mini kot etegim kalcalarima kadar cikmisti.
gecenin sonlarina dogru ben hayir desemde barmen bana israrla iki vodka daha icirdi. daha sonra bayilmisim.
uyandigimda kendimin olmayan bir otel odasinda yatagin ustundeydim. yuzustu yatiyordum ce ustumde birtek mini etegim kalmisti o da belime kadar siyrilmisti. kalcamin altina bir yastik koymuslardi ve ellerim arkadan bir kravatla bileklerimden bagliydi. kucuk beyaz tangami agzima sokmuslardi ve biri gotumu beceriyordu bu pozisyonda. uyku sersemi halimle cok kipirdayamiyordum. gotumu beceren barmendi. ayildigimi gorunce orospum benim ayildin dedi ve daha hizli koklemeye basladi. agzimdaki tangamdan cok ses cikaramiyordum. kipirdanmaya calistim ama barmen gotume bir tokat atip daha sonra hirlayarak bosalmaya basladi. basima gelene inanamiyordum. bosaldigi gibi ustume yigildi. 
daha sonra kalkti ve telefonunu eline alip mesaj cekmeye basladi. sonra ben hala ayni pozisyonda dururken amimi parmaklayarak benimle konusmaya basladi. ayse, dedi. buraya geldigin gunden beri seni gozluyoruz. sen yururken o memelerinin oynamasi, bikininin kalcanin yarisini acikta birakmasi, havuzdan cikinca beyaz bikininden meme uclarinin gozukmesi hepimizi delirtti. o yuzden senin her yerini becericez. aslinda ben digerlerini beklicektim ama dayanamadim. bizim garsonlardan mehmet hic amcik sikmemis. ona biraktim amini ama ben zaten daracik gotunun pesindeydim.
ben baskalarininda gelicegini duyunca iyice korktum. o sirada kapi acildi ve garsonlardan uc kisi geldiler. girer girmez hepsi abi sen baslamissin demeye basladilar ama benim o yataktaki gotum yastigin ustune havaya kalkmis, etegim belimde ellerim bagli ve agzimda tangamla olan pozisyonumu gorunce hemen bana odaklandilar. mehmet sana biraktim amcigini dedi barmen. mehmet cok heyecanlanmisa benziyodu. pantolonunu indirir indirmez coktan dimdik olmus aleti ortaya cikti. cok uzun olmamasina ragmen bayagi kalindi. barmen parmagini amimdan cikardi ve yanagima surttu amimin sularini. o sirada mehmet arkama gecti we bir anda sonuna kadar soktu sikini. ilk defa siktigi icin cok hizli hizli beceriyodu. digerlerine bakip abi sicacik bu daracik bi am dedi. kalcalarimi tuta tuta amima kokluyordu ve cok devam edemeden bosalicagini anladim. icime bosalmasini istmeiyodum o yuzden iyice kivrinip kacmaya calistim ama ben oyle yaptikca p daha siki tuttu ve bir anda parmaklarini gotume gecire gecire amima bosaldi. digerleride onu alkisliyolardi. 
sonra garsonlardan bir digeri artik sira hepimizde dedi ve agzimdaki tangayi cikardi. ben bu sirada yeter artik amimida gotumude siktiniz birakin dedim. o da biz sikmedik hem gunlerdir cektirdigin eziyete bu kadar sikip birakmayiz dedi we kalkmis sikini agzima dayadi. kocaman sikini dibine kadar sokuyordu. bir eliylede goguslerimi sikiyordu. bu sirada diger garsonlardan bir tanesi gotume gecti we bir kere yaladiktan sonra aninda kokledi. cok acimisti. mehmet yanimda yorgun yatiyordu barmende basimin yanina gecmis saclarima surtune surtune 31 cekiyodu. gotume sokan cok sert davraniyordu. bu bir sure boyle dewam etti. agzim we gotum doluydu. en sonunda agzima sokan suratima bosaldi. barmende saclarima akitmisti menilerini. gotumdekide cok gecmeden gotume bosaliverdi. her tarafim meniyle kapliydi. artik bitti diye dusunurken mehmet bu sefer gotumu sikmek istedigini soyledi. agzima bosalanda sandvic yapalim dedi.
agzima bosalan yataga yatti.benide ustune yatirdilar we sikini amcigima soktular. off hakkaten daracik ve sicacikmis dedi. mehmetde bir hirsla hemen arkama geldi we gotume getirdi sikinin basini. yawasca sokmaya basladi.amim we gotum doluydu. sonra az once gotumu becermis olan bu sefer agzima werdi aletini. uc deligimdende sikiliyordum. barmende bir fotograf makinasi cikarip videomu cekmeye basladi. ellerim bagli we agzim dolu oldugu icin hicbir sey yapamiyordum. agzimdaki arada sirada sikini cikarip suratima tokat atiyordu. bir sure sonra hepsi yine teker teker bosaldilar. 
beni bu sekilde sabaha kadar siktiler. sabah olunca hepimiz uyuyaklmistik. ben uyandigimda hala ellerim bagliydi. benden hemen sonra barmen uyanmisti. lutfen birak artik beni dedim. amim gotum yuzum ve agzim ve saclarim sperm doluydu. oda olur ama biraz sonra dedi ve sabah sabah zaten kalkmis olan sikini amcigima kokledi. bunu duyan mehmetde uyanip gotumu becermeye basladi. ikiside bosalinca sonunda ellerimi cozduler. ben otelde nasil daha bir hafta daha kalacagimi dusunuyordum. beni biraktilar o sabah ama ondan sonra her cagirdiklarinda gitmek zorunda kaldim. mesela barmen barda servis yaparken beni barin altinda tutup sikini agzima verdi kac kere. mehmet iyice alismisti artik ben gece odamda uyuyorken yedek anahtarla girip istedigi gibi sikiyordu beni. diger garsonlarda canlari cektiklerinde beni cagirip istedikleri yerde sikiyolardi. bir keresinde cok zengin bir musteriye sattilar beni iki saatligine. adam her tarafimdan becerdi beni ve zenginliginin getirdigi patronluk taslamayla birde tasma bagladi boynuma. tasmayi ceke ceke domaltip sikiyordu. garson iki saatin sonunda gelince beni o tasmayla teslim etti ve parayi verdi. 
iste tatilim boyle geciverdi. 
optuuum

35 yorum:

  1. Slm bodrumdan murat kendine guvenn ciddi bayanlarla tanismak isterim 05468842018

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. Efe Efeoglu21 Eylül 2015 00:33
      merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sevgili gizli ask istersen sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
    4. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
      GİZLİYE ACIK
      0545 571 52 00
      ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
      MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

      Sil
    5. Slm (541 941 60 93)
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Memleketim İzmir
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. kız arkaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ

    YanıtlaSil
  3. Selam ben osman 25 yasindayim 175 boy 75 kilo istanbul ortadag samandara umranye tum istanbul izmit gebze adapazari gercek seksi seven temiz bayan arasn 05536173814

    YanıtlaSil
  4. G.antep ve civari hos sohbet ve sex isteyen her yaştan bayanlar arayin..Guvenebilirsiniz Gizlilik önceligimdir.Araba ev mevcut. 26 yaşinda 179 boy atletik yapili ve oldukca yakisikliyim.Belirli şartlarda 3. Olurum. Ciddi,samimi,guvenilir olanlar..
    507 122 3135

    Not: gay ler aramayin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  5. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  6. Slm ben Hatay'dan akin yas 27 boy 1.83 oldukca yakisikliyim ki buna siz karar verin. sex arayan bayanlar arayin yas sinirim yok. Yeterki samimi bayan olsun mutlulugu beraber tadalım 05444144244 fazlasiyla mutlu olacaksın kesinlikle gizlilik ön plandadır. Sürekli ilişki isteyen, günübirlik ilişki isteyen bayanlar

    YanıtlaSil
  7. Slm ben ist akın. Deliler gibi sex seven bayanlar İstanbul'dan sex isteyen 1telefonla hemen yanınızdayım. Evli 3.isteyen çiftler mutlaka arayın 0544 414 42 44

    YanıtlaSil
  8. Slm ben ist akın. Deliler gibi sex seven bayanlar İstanbul'dan sex isteyen 1telefonla hemen yanınızdayım. Evli 3.isteyen çiftler mutlaka arayın 0544 414 42 44

    YanıtlaSil
  9. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba ben ayaz seksi doymam bayanlar bekliyorum tel 05537753404 Gizlilige önem veren azgın dul evli yanliz yaşayan gercek durut eşinde ilgili ve ciddi seks doymiyen cok seks seven titiz ve amnı doya doya yalatmak isteyen doya doya sikşmek ve gizli kalmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ben seksi doymam am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 bagra bagra

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten ve double penetration dan ( iki erkekle aynı anda ) hoşlanan bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin skype dent343

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL..

    YanıtlaSil
  17. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585

    YanıtlaSil
  18. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba istanbuldan yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim
    Amacim tamamen gizlilik ve guven icerisinde bir bayanla tanismak.
    Boyle seyler herkesle yasanmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven on planda diger seyler konusularak cozulur.
    Sizin icinde gizlilik ve guven on plandaysa arayin tanisalim
    Yasanan hersey aramizda sir kalicak
    Telim bazen kapali olabilir siz mesaj atin hemen donerim size ciddi olanlar arasin
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  21. Mrb. Bayanlar ben istanbuldan akın yas 28 boy 1.83. kilo 70 net 23cm oldukça atletik ve siradisi biriyim. Gerçek bir ilişki arıyorum sexte doyumsuz olan bayanların telefonunu bekliyorum.. Karşılıklı mutlu olalım sevgi aşk yok sadece ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan foto bana ait. sadece bayanlar mutlaka arayın utanmaya çekinmeye gerek yok. Resimdeki benim tanisip goruselim 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  23. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  24. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    YanıtlaSil
  26. Istanbul umraniye murat ben sex fantazi kacamak heyacan ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  27. EVET bayanlar evliler dular arayın size lazim olan seks ihtiyaç ini gidereyim maraş elbistan ve istambul tercihimdir telefonunum05448683847 jigololuk yapayim size uygun fiyatta

    YanıtlaSil