21 Mayıs 2012 Pazartesi

gece vakti deldiler

merhabalar ben adanadan murat size başıma gelen bir gerçek olayı anlatacam.B.r gece camerada bayanla konuşuyordum sanal seks yapıyorduk neyse ben çıplak olduğum için rahattım neyse konuşma bitti bende kamraı kapattım tam bu sırada eve hırsız girmiş ama habewrim yok tabii birden içeriye 3 kişi girdi üzerime saldırdılar ellerimi kollarımı bağladılar. vücudun kılsız olduğu için bni gay sandılar bana dedilerki evde çalacak bişe b ulamadık barı seni becerelim dediler ben yapmayon dediysemde dinlemediler. Üçü ağzıma vermeye kaltı direndim ama boğazımaq bıçak dayayınca mecbur kaldım sonra biri arkama geçti ve sokamaya bşladı hiç acımadan soktu ama nasıl acıdı anlatamam diğeri açıkm olan bilgisayardan msn ine girmiş arkadaşına beni nasıl siktiklerini izletiyordu o gece übeni 4 posta becerdiler her becermede de yüzüme boşaldılar yüzümü yıkamam izin vermedikleri için sonunda yüzüm bembeyz oldu.Giderkende önüme 100 tl. attılar ve dedilerki orospuya para vermemek olmaz deyip gitttiler 

13 yorum:

  1. Gercek seksi seven durut cidi evli mutsuz dul bayanlar bekliyorum arayin tanisalim hic asla pisman olmasiniz 05536173814 yarak benim orjinak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efe Efeoglu21 Eylül 2015 00:33
      merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sevgili gizli ask istersen sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
    3. Slm (541 941 60 93)
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Memleketim İzmir
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  4. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  5. Slm ben Hatay'dan akin yas 27 boy 1.83 oldukca yakisikliyim ki buna siz karar verin. sex arayan bayanlar arayin yas sinirim yok. Yeterki samimi bayan olsun mutlulugu beraber tadalım 05444144244 fazlasiyla mutlu olacaksın kesinlikle gizlilik ön plandadır. Sürekli ilişki isteyen, günübirlik ilişki isteyen bayanlar

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten ve double penetration dan ( iki erkekle aynı anda ) hoşlanan bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin skype dent343

    YanıtlaSil
  8. Büyük ve kalın yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 Bozüyük Gebze izmit bursa ankara istanbul Eskişehir bursa ankara istanbul seksi doymiyen durut kendini bilene ciddi bayanlar bekliyorum tel 05537753404 Eşinin yanından zevkle siktrmek isteyen evli ciltler bekliyorum tel 05537753404 evli mutsuz bayanlar bekliyorum yaş 30 klo 70 boy 175 Merhaba ben ayaz seksi cok seviyorum seksi doymam seksi doymiyen bayanlar bekliyorum Gizlilige önem veren azgın dul evli yanliz yaşayan gercek durut eşinde ilgili ve ciddi seks doymiyen cok seks seven titiz ve amnı doya doya yalatmak isteyen doya doya sikşmek ve gizli kalmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 bagra bagra boşanmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 evli mutsuz bayanlar bekliyorum yaş 30 klo 70 boy 175

    YanıtlaSil
  9. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847

    YanıtlaSil