21 Mayıs 2012 Pazartesi

Anılarım 8-Namık Bey

Tekrar merhaba,ben Sevay.Daha önce okuldan tayinimi istediğimi yazmıştım.Bu anlatacağım olay;yeni tayin olduğum okulda başıma geldi.Namık bey,okulun Türkçe öğretmeniydi;siyah saçlı,gür saçlı,bıyıklı,35-40 yaşındaydı,benim gibi evliydi.Dersim boşken öğretmenler odasında oturmuş kitap okuyordum,bacak bacak üstüne atmıştım,toparlandım,eteğimi düzelttim.Altımda siyah mini etek,şeffaf kilotlu çorap,üstümde beyaz boğazlı badi ve siyah ceket vardı.Benim eski okulumdan Fuat beyin arkadaşıymış,kısa bir hoşbeşten sonra yanıma usulca yaklaşmaya başladı,bacaklarımı okşadı.Namık bey ne yapıyorsunuz yapmayın,çekin elinizi lütfen dedim.Off yavrum Sevay bayılıyorum seniin bacaklarına,popona,memelerine ,gözlerine,dudaklarına,her yerine,kaç gündür hayallerime giriyorsun dedi.Sevay:Yapmayın Namık bey lütfen dedim.Badimin üstünden memelerimi okşadı,badimi çıkardı,beyaz sütyenimin üstünden okşamaya devam etti,sütyenimi çıkardı memelerimi hızla okşayıp sıkmaya başladı.Yeni doğum yaptığım,doğum izninden yeni döndüğüm için memelerimden süt geliyordu.Süte aç bebekler gibi memelerime saldırdı,defalarca emdi,çok hızlanmıştı.Namık bey ben evliyim bebeğim var lütfen yapmayın ne olur memelerimi sıkmayın acıyor,bebeğimi emziremem... Önce ben emeyim,bebeğin sonra emer,taze süt,dolgun göğüs bulmuşum kaçırır mıyım,hem ben de evliyim ne olmuş yani,her gün aynı kişiyle sevişmek sıkar insanı,değişik fanteziler yaşamak gerek dedi.Her tarafımı yaladı,önden becerdi,bacaklarımı kaldırdı,yaladı,okşadı,çorabmı sıyırdı.Namık bey bir gelen,bir gören olacak.Beni domaltıp arkadan hızla gidip gelmeye başladı,çok sertti,aleti çok büyüktü,canım çok yanıyordu.Namık,Namık bey seslerim birbirine karışmıştı.Ahh yapma Namık Bey ah çok acıyor lütfen ah Namık bey,Namık beyciğim ah yapma,ah vurma popoma,çekmeyin saçımı ah acıyor yapma ah sizinki çok büyük, çok acıyor arkadan yapmayın,ah kocama bile yaptırmıyorum.Kocan malsa maldan anlamıyorsa ne yapayım dedi.Okulda olduğum için bağıramıyordum,ama canım çok yanıyordu.Eteğimi,beyaz kilodumu,çorabımı yırtarcasına sıyırıp üzerime boşaldı,bir yandan da kemerini çıkarıp popoma hızla vuruyordu.Hüngür hüngür,için için ağlıyordum.Saçımı yüzümü okşayıp,öpüp beni teskin etmeye çalışıyordu.Memelerin harika,ben bu kadar büyük ve güzel meme görmedim,acıkınca yine emerim onları dedi gülerek.Eve gidince bu olayı eşime anlatamadım,eşimin kızgınlıkla gidip ona saldırmasından korktum. Hiç bir tecavüzde canım bu kadar yanmamıştı.Popomun acısı geçmek bilmedi, bir kaç gün zor oturdum.Memelerim kızımı emzirirken çok acıdı.

Sevay80@mynet.com

13 yorum:

  1. sikiş etmek isteyen bayanlar amına güvenenler arasın erkekler aramasın sadece bayanlar ist cevresinden güvene bilirsiniz her türlü şart kabul edilir telafaonda sex haric bir de dalga gecmek amacı ile aramayın 05368744442

    YanıtlaSil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  4. Efe Efeoglu21 Eylül 2015 00:33
    merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sevgili gizli ask istersen sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  5. Sevay hanım size ulaşamadım mail adrexinizden sizinle tanışmak istiyorum tabi sizde isterseniz numaram:05455809359 mailimde okannylmz@mynet.com

    YanıtlaSil
  6. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden da ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  7. Slm ben Ayaz yas30 gerçek bayanlar dürüstlük ve güven cok önemli lütfen eşinde seksi doymiyan ilgili gurmiyen eşim beni aldatyor bende seksi için güvenli bir seksi arkadaş arıyorum diyen kendine güvenen evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum görüşmek isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 tel 24 saat açık no özel açık ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar bekliyorum lütfen internet aldığın her insana inanmayın gerçek seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal yarak 20 santim evli mutsuz dul gerçek durut seksi seven seksi doymiyan bayanlar arasn evli çiftler 2 li 3 lu 4 lu gurup seksi sevenler arasn tel05537753404 seksde sinir yok eşni siktrmek isteyen erkekler izlemek istyen erkek seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum

    YanıtlaSil
  8. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  9. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum izmir ve istanbul öncelik... Abartısız net 23cm ve oldukca kalın, günün her saati arayabilirsiniz.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  11. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

    YanıtlaSil
  12. Slm (541 941 60 93)
    35 yaşındayım
    Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
    Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
    Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
    Anlayışlı, Olgun bayanlar
    Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
    Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
    Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
    Medeni durum önemli degil,
    Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
    541 941 6093





    YanıtlaSil