21 Mayıs 2012 Pazartesi

Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 1

Benim adım canan 26 yaşımdayım, beyaz tenli kahverengi saçlı ve gözlü bir kızım. Samimi arkadaşım yanı zamanda iş arkadaşım Kadriye ile birlikte haftasonu için plan yapmıştık. Haftasonunu erkek arkadaşımın evinde geçirecektik. Erkek arkadaşım da o haftasonu kendi arkadaşlarıyla birlikte olacaktı. Kadriye ve ben iş çıkışı alışveriş yapıp eve gittik. Kadriye de 30 yaşında esmer tenli siyah saçlı ve gözlü birisidir. Eve gelip yemek yedik ve daha sonra üzerimizi değiştirip içkilerimizi alıp film seyretmeye başladık. Saat 12'yi geçmişti ve bu sırada kapı açıldı. Erkek arkadaşım ve iki arkadaşı içeri girdi. Yanımıza geldiler ve oturdular. Hepsi alkollüydü, erkek arkadaşım bana doğru yanaştı ve benden su istedi, mutfağa gidip onlara su getirdim. Suyunu içtikten sonra erkek arkadaşımı içeriye çağırdım. Ona neden eve geldiğini ve neden bu kadar sarhoş olduğunu sordum o da bana bu seni ilgilendirmez dedi. Daha sonra ondan arkadaşlarını alıp gitmesini istedim, bana çok konuşma dedi ve mutfağa gitti. Bende salona kadriye'nin yanına geri döndüm ve döndüğümde şok oldum iki çocuk kadriye'ye asılıyordu, çocuklara bağarmaya başladım, az sonra içeriden Burak geldi bana neden bağırdığımı sordu, bende ona olanları anlattım ve ondan arkadaşlarını alıp gitmesini istedim, bana hiç bir yere gitmeyeceklerini söyledi. Tekrar bağırmaya başladım, bu sırada Burak bana bir tokat attı, bende dönüp ellerimle ona vurmaya başladım bana tekrar tokat attı yere düştüm. Kadriye ayağa kalktı ve yapmamasını söyledi, ona da sert bir tokat attı ve koltuğa düştü.
Arkadaşlarına bakıp ikisinide alın ve aşağı indirin dedi. Çocuklar bizi yerden kaldırdılar ve sürüklemeye başladılar, bizde durmalarını ve bizi bırakmalarını söylüyorduk. Işığı açıp bizi bodruma indirdiler. Çocuklar bizi diz üstü çöktürdüler. Çırpınıyor karşı koyuyorduk ama sıkı tutuyorlardı. Burak aşağı indi ve Canan'ı getir dedi. Burak elindeki ipi çocuğa verdi ve beni sırt üstü yere yatırdı. Burak kollarımı tuttu bu sırada çocuk elimi bağlamaya başladı, Burağa durmasını söylüyordum, çocuk diğer elimide duvara bağladı. Daha sonra kadriye'yi getirdiler onu da aynı şekilde yanıma bağladılar. Burak çocuklara bez parçaları verdi ve ağızlarını bağlayın dedi ve hemen geleceğini söyledi. Çocuklar bizim ağzımızı bağladı. Burak elinde içkilerle aşağı indi ve bu akşam çok eğleneceğimizi söyledi. Daha sonra çocuklarla konuşmaya başladı. Biz de Kadriye ile birbirimize bakıyor ne yapacağımızı düşünüyorduk. Aklıma ilk gelen şey tecavüz olmuştu ve çok irkilmiştim. Ama neyi bekliyorlardı. Çocuklar bana yaklaştı ve bir sandalye getirdiler. Sonra çoraplarımı çıkardılar ve ayaklarımı sandalyenin tahtalarının arasından geçirdiler, ayak bileklerimi bağladılar. Kadriye’nin ayaklarını da bağladılar. Kadriye ile birbirimize bakıyor ve ses çıkarmaya çalışıyorduk. Burak ve çocuklar içkilerini açıp içmeye başlamışlardı. Az sonra Burak yanıma geldi ve benden çok sıkıldığını, hayatını bitirdiğimi söyledi. Şimdi benden öcünü alacağını söyledi ve arkadaşımın da bana eşlik edeceğini söyledi. Hemen ardından iki çocuk bir ellerinde sopa bir ellerinde içki şişesi yanımıza geldiler. Çocuklar birkaç saniye sopaları benim ve kadriye’nin ayaklarında gezdirdikten sonra tabanlarımıza vurmaya başladılar. Bir yandan içiyorlar bir yandan da vuruyorlardı. Burak’ta bize bakıp gülüyordu. Canımız çok yanıyor fakat ayaklarımızı hareket ettiremiyorduk. Sopa tabanlarımı yakmaya başlamıştı. 5 dakikadan fazla vurdular ve durdular. Bir süre oturdular ve tekrar sopaları alıp falaka’ya devam ettiler. Tabanlarım cayır cayır yanıyordu, sopanın her darbesini yüreğimde hissediyordum. Ağlamaya başladım, canım çok acıyor ve hiç bir şey yapamıyordum, kadriye’ye baktığımda onunda gözünden yaşlar süzülüyor ve her darbede vücudu zıplıyordu, belli ki onunda canı çok yanıyordu. Yine durdular. Çocuklardan biri kadriye’nin üzerine, burak’ta benim üzerime oturdu, ikimizin de pijamalarının üzerini yırttılar, göğüslerimiz meydandaydı. Burak göğüslerimi okşamaya ve sıkmaya başladı. Sonra eğilip uçlarını yalamaya ve ısırmaya başladı. Diğer çocukta kadriye’nin göğüslerini okşayıp ısırıyordu. Burak göğüslerime vuruyordu ve tahrik olmuştum. Sonra başımı yaslayıp kulağımı emmeye başladı. Buna dayanamıyordum. Çocuk ise Kadriye’nin göğüslerine tokat atıyor ve göbeğini yalıyordu. Az sonra Burak doğruldu ve cebinden çıkardığı sigarayı çocuğa uzattı ikisi de sigaralarından birkaç nefes çektiler ve sonra Çocuk elindeki sigarayı kadriye’nin göğüslerine değdirmeye başladı. Kadriye bağırıyor kurtulmaya çalışıyor kadriye tepindikçe çocuk sigarayı göğsünde daha uzun tutuyordu. Kadriye bağırarak ağlıyordu, yaşlı gözlerle yalvarırcasına Burağa baktım ama o bana güldü ve sigarayı değdirmeye başladı. Canım öyle çok yanıyordu ki acıdan ne yaptığımı bilmiyordum. Birkaç dokunuştan sonra durdular ve üzerimizden kalktılar. İkimizde yaşlı gözlerle birbirimize bakıyorduk. Bu sırada diğer çocuk geldi ve falaka tekrar başladı. Bir süre sonra bayıldım. Ayıldığımda Kadriye baygın bir şekilde yatıyordu ve çocuklardan biri başımızdaydı. Sonra diğer çocuk geldi ve Kadriye’nin başına su döküp onu ayılttı. Sonra kadriye’nin ayaklarını ve ellerini çözdüler. Hemen ardından Kadriye’yi çırılçıplak soydular. Karşı gelecek hali yoktu
Çocuklardan biri bacaklarını açtı ve yarağını biraz sertleştirdikten sonra amına soktu ve gidip gelmeye başladı, Kadriye ağlıyordu, diğer çocukta arkasına geçti ve götünü biraz parmakladıktan sonra götünden sikmeye başladı. Amında ki çocuk bir süre sonra çıktı ve diğer çocukla yer değiştirdiler. Kadriye ve ben umutsuzca birbirimize bakıyor ve ağlıyorduk. Çocuklar bir kez boşalmışlardı. Hemen ardından Burak geldi ve o da Kadriye’yi sikmeye başladı. Bana dönüp zevk alıp almadığımı sordu. O da işini bitirdikten sonra Kadriye’nin üzerine oturdu ve yarağını ağzına tuttu Kadriye almak istemeyince de iki çocuk geldi ve ağzını zorla açtılar, Kadriye bağarıyor yapmak istemiyordu ama başka şansı yoktu. Burak yarağını ağzına soktu ve Kadriye emmeye başladı. Ağzına boşaldı ve çıktı. Sonra iki çocuk tekrar gelip Kadriye’yi siktiler. Çocuklardan biri yarağını ağzına sokmaya çalıştı, ağzını açmayınca yaralarına dokundular buna dayanamayan kadriye ağzını açmak zorunda kaldı ve ikisine uzun bir süre sakso çekti ve bütün spermlerini yuttu. İşleri bitince Kadriye’nin elleri ve ağzı tekrar bağlandı. Sonra Burak geldi ve beni çözdü. Üçü de bekliyorlardı, ne olur yapmayın diye yalvardım. Burak bana baktı ve seni bir şartla sikmeyeceğiz dedi. Onlara sakso çekecek ve ayaklarını öpecektim. Beni sikmemeleri için sırayla hepsine sakso çektim, spermlerini yuttum, ayaklarını öpüp yaladım. Ama onlar sözünde durmadılar ve beni yatırıp sikmeye başladılar, çocuklardan biri amma girmişti bile diğeri ise götüme girmek için çabalayıp duruyordu. Çok denedi ama götüme giremedi. Bunun üzerine ince uzun bir demir sopa alıp götüme sokmaya başladı, canım çok yanıyor ve çığlık çığlığa bağırıyordum. Yapabileceğim bir şey yoktu karşı koymuyordum koysam da fayda etmezdi. Beni amımdan götüme, göğsümden ağzıma yüzüme kadar sikmişlerdi her yanım sperm içindeydi. Halsizdim yerde öylece yatıyordum. Ama onlar için eğlence bitmemişti. Kadriye’yi alıp yanıma getirdiler ve bize sevişmemizi söylediler. Bunu asla yapmayacağımızı söyledik, bunun üzerine ellerine tekrar sopaları aldılar ve vücudumuzda neresi olursa olsun vurmaya başladılar, acı içinde yerde kıvranıyorduk, yapacak bir şey yoktu, önce Kadriye ile öpüşmeye başladık daha sonra birbirimizin göğüslerini okşayıp yalıyorduk, amımızı parmaklıyor ve yalıyorduk, bu bizi sadece azdırıyordu, onların köpeği olmuştuk, yaptıklarımızı beğenmezlerse bize vuruyorlardı. Bir saatten fazla devam ettik, ikimizde yere yığıldık ve onlara yeter diye yalvarmaya başladık, bize tekrar ayaklarını öptürtüp yalattılar ve bu günlük işimizin bittiğini söylediler. 

61 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. Efe Efeoglu21 Eylül 2015 00:33
      merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sevgili gizli ask istersen sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
    4. Merhaba, 0536,932.27.67 ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    5. Merhaba, 0536,932.27.67 ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    6. 05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE YADA SIZE YAKIN BIR ADRESE BIRAKIRIM KIMSE KIMSEYI TANIMAZ ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

      Sil
    7. 05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE YADA SIZE YAKIN BIR ADRESE BIRAKIRIM KIMSE KIMSEYI TANIMAZ ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

      Sil
    8. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    9. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
      GİZLİYE ACIK
      0545 571 52 00
      ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
      MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

      Sil
    10. Ben tolga gizlilige önem veren seks düşkünü biriysen görüşmek tanışmak istersen arayim konusalim çekinmeyin lütfen 05398741580 whatsapp tan da mesaj atabilirsin bekliyorum

      Sil
    11. Yonca evcil senin ben götünü sikiyim orospu seni..

      Sil
    12. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
    13. Ben tolga gizlilige önem veren azgın seks düşkünü cesaretli doyumsuz bayanlar hadi ara beni 05398741580 whatsapp tan da mesaj atabilirsin bekliyorum tanisalim memnun olursun inan

      Sil
    14. Ben tolga gizlilige önem veren azgın seks düşkünü cesaretli doyumsuz kendine güvenen bayanlar hadi ara beni 05398741580 whatsapp tan da mesaj atabilirsin bekliyorum tanisalim memnun olursun inan

      Sil
    15. Ben tolga gizlilige önem veren azgın seks düşkünü cesaretli kendine güvenen ateşli bayanlar dul bayanlar hadi ara beni 05398741580 whatsapp tan da mesaj atabilirsin bekliyorum tanisalim memnun olursun inan

      Sil
    16. Ben tolga gizlilige önem veren azgın seks düşkünü biriysen görüşmek tanışmak istersen beni ara sadece seks düşkünü bayanlar hadi ara beni 05398741580 whatsapp tan da mesaj atabilirsin bekliyorum tanisalim memnun olursun inan

      Sil
    17. Ben tolga gizlilige önem veren azgın seks düşkünü cesaretli doyumsuz kendine güvenen ateşli bayanlar hadi ara beni 05398741580 whatsapp tan da mesaj atabilirsin bekliyorum tanisalim memnun olursun inan

      Sil
    18. Slm (541 941 60 93)
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Memleketim İzmir
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. selam sevda hn. ergü. ben sizi tanımak isterim uugunsa 5394720101

    YanıtlaSil
  3. canım sikilmek isteyen herkes arayabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam ben Ufuk yalnız yaşayan bayanlar ve evli çiftler içinizdeki gizli kalmış duygularımızı herşeyin gizli kalacağı saygı ve sevgi çerçevesinde bi birliktelik yaşamak isterseniz arayın beni beraber yaşayalım zevkin doruklarına çıkalım 542. 321. 16. 25

      Sil
  4. Slm bodrumdan murat kendine guvenn ciddi bayanlarla tanismak isterim 05468842018

    YanıtlaSil
  5. kız arkaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. Selam ben Ufuk yalnız yaşayan bayanlar ve evli çiftler içinizdeki gizli kalmış duygularımızı herşeyin gizli kalacağı saygı ve sevgi çerçevesinde bi birliktelik yaşamak isterseniz arayın beni beraber yaşayalım zevkin doruklarına çıkalım 542. 321. 16. 25

      Sil
  6. Slm ben istanbuldan akin yas 27 boy 1.83 oldukca yakisikliyim ki buna siz karar verin. sex arayan bayanlar istanbul ici arayin yas sinirim yok. Yeterki astım bayan olsun mutlulugu tadin 0507 977 7924 fazlasiyla mutlu olun kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  7. kız arkaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 05369103697

    YanıtlaSil
  8. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  9. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  10. Slm ben Hatay'dan akin yas 27 boy 1.83 oldukca yakisikliyim ki buna siz karar verin. sex arayan bayanlar arayin yas sinirim yok. Yeterki samimi bayan olsun mutlulugu beraber tadalım 05444144244 fazlasiyla mutlu olacaksın kesinlikle gizlilik ön plandadır. Sürekli ilişki isteyen, günübirlik ilişki isteyen bayanlar

    YanıtlaSil
  11. Mrb bayanlar ben Hatay'dan akın gerçek sex arayan bayanlar oldukça sempatiğim tüm bayanların ilgisini çeken biriyim. Boy 1.83. 73 kilo. Samimi ve dürüst bayanlar sikim net 23cm oldukça atletik biriyim. Reel ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın 0544 414 4244 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil


  12. 5 SANIYE BEKLEYIP REKLAMI GEÇE TIKLAYIN ESSIZ KONULAR KARSINIZDA

    TIKLAYIN----- > 2016 türk ifsa pornolari



    TIKLAYIN----> +18 gercek yerli sex videolari



    TIKLAYIN---- > yeni yerli sex videolar 2016



    TIKLAYIN----- > 2016 türk pornolar indir



    TIKLAYIN---- > 2016 türk liseli pornolari


    5 SANIYE BEKLEYIP REKLAMI GEÇE TIKLAYIN ESSIZ KONULAR KARSINIZDA


    TIKLAYIN-----> ensest yeni cekim türk sex videolar



    TIKLAYIN-----> 2016 amatör türk sex videolari sadece bizde



    TIKLAYIN----- > internete yeni düsmüs 2016 türk pornolar



    TIKLAYIN----> amatör yerli sikis videolari



    TIKLAYIN---- > 2016 türk adult videolar izle



    TIKLAYIN---- > YENI CEKIM TÜRK ADULT VIDEOLAR



    TIKLAYIN----- > ENSEST TÜRK SIKIS ARSIVI HEPSI TÜRK



    TIKLAYIN--- > KIZLIK BOZMA GIZLI CEKIM VIDEOSU TÜRK

    5 SANIYE BEKLEYIP REKLAMI GEÇE TIKLAYIN ESSIZ KONULAR KARSINIZDA

    TIKLAYIN--- > TÜRK ENSEST SIKIS VIDEOLARI ARSIVI



    TIKLAYIN--- > OKULLU ISTANBULLU KIZ SIKIS VIDEO



    TIKLAYIN----> Universiterli turk kizlari sex videolari



    TIKLAYIN--- > Olgun turbanli aldatma videolari yerli videolar



    TIKLAYIN--- > Turbanli gizli sex türk videolar




    TIKLAYIN----> Gizli türk sikis am sikme videolari




    TIKLAYIN--- > cam4 yeni cekim türk pornolar


    TIKLAYIN--- > ifsa türk adult forum

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bayanlar bursadan Melih yaş 29 yaşında sexi dorukta yaşayacak azgın bayanlar arayabilir 05346016240

    YanıtlaSil
  14. Merhaba bayanlar bursadan Melih yaş 29 yaşında sexi dorukta yaşayacak azgın bayanlar arayabilir 05346016240

    YanıtlaSil
  15. Slm ben Ayaz yas30 gerçek bayanlar dürüstlük ve güven cok önemli lütfen eşinde seksi doymiyan ilgili gurmiyen eşim beni aldatyor bende seksi için güvenli bir seksi arkadaş arıyorum diyen kendine güvenen evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum görüşmek isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn lütfen internet aldığın her insana inanmayın gerçek seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal yarak 20 santim ben seksi doymiyan çok seviyorum Eskişehir Gebze izmit istanbul seksi seven evli bayan evli çiftler 2 li 3 lu 4 lu gurup seksi sevenler arasn tel05537753404 seksde sinir yok eşni siktrmek isteyen erkekler izlemek istyen erkek seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum

    YanıtlaSil
  16. Istanbul anadolu yakasinda yasiyorum guvenilir sexe duskun bayanlar ariyabilir sadece guvenilir bayanlar 0549 772 26 75

    YanıtlaSil
  17. Istanbul anadolu yakasinda yasiyorum guvenilir sexe duskun bayanlar ariyabilir sadece guvenilir bayanlar 0549 772 26 75

    YanıtlaSil
  18. Slm ben ist akın. Deliler gibi sex seven bayanlar İstanbul'dan sex isteyen 1telefonla hemen yanınızdayım. Evli 3.isteyen çiftler mutlaka arayın 0544 414 42 44

    YanıtlaSil
  19. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten ve double penetration dan ( iki erkekle aynı anda ) hoşlanan bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin skype dent343

    YanıtlaSil
  20. Merhaba istanbuldan yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim
    Amacim tamamen gizlilik ve guven icerisinde bir bayanla tanismak.
    Boyle seyler herkesle yasanmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven on planda diger seyler konusularak cozulur.
    Sizin icinde gizlilik ve guven on plandaysa arayin tanisalim
    Yasanan hersey aramizda sir kalicak
    Telim bazen kapali olabilir siz mesaj atin hemen donerim size ciddi olanlar arasin
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  21. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik evli ciftler bekliyorum arayin 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum

    YanıtlaSil
  22. Mrb. Bayanlar ben istanbuldan akın yas 28 boy 1.83. kilo 70 net 23cm oldukça atletik ve siradisi biriyim. Gerçek bir ilişki arıyorum sexte doyumsuz olan bayanların telefonunu bekliyorum.. Karşılıklı mutlu olalım sevgi aşk yok sadece ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan foto bana ait. sadece bayanlar mutlaka arayın utanmaya çekinmeye gerek yok. Resimdeki benim tanisip goruselim 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Selam ben selda 21 yasimdayim guzel bir bayanim dolgun kalcali buyuk goguslu benimle telefonda seks yapmak isterseniz 0032258899138 numaram ara boşalalim.

    YanıtlaSil
  24. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  25. 2017 yeni ifsa adult porno siteniz

    SITEMIZ TIKLA GIR=====> 2017 IFSA PORNOLAR


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> liseli turk pornolar




    dövmeli esinin 35lik sikini emen lolita porno TURK PORNOLAR

    SITEMIZ TIKLA GIR=====> turkadult

    dildoyla azan sekreteri patronu sikiyor gizli seks turk

    SITEMIZ TIKLA GIR=====> yerliadult


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> turk ensest videolar

    esinin sikini kaldirmaya çalisan amatör kasar Yerli videolar

    SITEMIZ TIKLA GIR=====> ensest seks videolari


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> yerli amator adult videolar

    ENSEST TÜRK SIKIS VIDEOLARI IÇIN SITEMIZE GIRINIZ LISELI TÜRK KIZLARI GIZLICE SIKISIP KAYIT ETTIKLERI VIDEOLAR SADECE BIZDE


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> 2017 türbanli türk pornolari


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> Kizligini bozdururken aglayan liseli

    >>>>> TÜRK AMATÖR ADULT SITE -- IFSA PORNO TÜRK SITE <<<<<<



    TIKLAYIP SITEYE GIRINIZ>=====> LISELI 2017 PORNOLARI TÜRK




    TIKLAYIP SITEYE GIRINIZ>=====> EN ÖZEL ENS.. VIDEOLAR TÜRK




    TIKLAYIP SITEYE GIRINIZ>=====> TWITTER ÖZEL PORNOLAR

    KUZENINI SIKIP INTERNETE VEREN TIKLA SITEYE GELhttp://sakirabi.com



    TEYZE KIZINI SARHOS EDIP GÖTÜNDEN SIKIYOR SITEMIZDEhttp://sakirabi.com



    ÜNIVERSITELI SIKISDE SAKIN IÇIME BOSALMA HAMILE KALIYORUM (SITEMIZDE http://sakirabi.com

    YanıtlaSil
  26. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  27. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. Merhaba ben yavuz
    istanbul TUZLA da oturuyorum
    28 yasinda 1.85 boyundayim
    Karsilikli guven ve gizlilik icerisi de gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum
    Karsilikli guven gizlilik cok onemli yasanan hersey aramizda kalicak
    Gercekten gorusmek isteyen bayan arkadaslar ararsa sevinirim
    ������0505 056 86 39������

    YanıtlaSil
  29. MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    YanıtlaSil
  30. Beylikduzu escort bayan istanbul bilgilerini güncel olarak veren bir escort bayan ve escort beylikduzu sitesidir.

    YanıtlaSil
  31. Selam ben Ufuk yalnız yaşayan bayanlar ve evli çiftler içinizdeki gizli kalmış duygularımızı herşeyin gizli kalacağı saygı ve sevgi çerçevesinde bi birliktelik yaşamak isterseniz arayın beni beraber yaşayalım zevkin doruklarına çıkalım 542. 321. 16. 25

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam ben Ufuk yalnız yaşayan bayanlar ve evli çiftler içinizdeki gizli kalmış duygularımızı herşeyin gizli kalacağı saygı ve sevgi çerçevesinde bi birliktelik yaşamak isterseniz arayın beni beraber yaşayalım zevkin doruklarına çıkalım 542. 321. 16. 25

      Sil
  32. Selam ben Ufuk yalnız yaşayan bayanlar ve evli çiftler içinizdeki gizli kalmış duygularımızı herşeyin gizli kalacağı saygı ve sevgi çerçevesinde bi birliktelik yaşamak isterseniz arayın beni beraber yaşayalım zevkin doruklarına çıkalım 542. 321. 16. 25

    YanıtlaSil
  33. Mrb ben istanbuldan dan yaş 36 bekar yeşil gözlü bir erkeğim kendine güvenen heyecan arayan evli dul farketmez bütün bayanların aramasını bekliyorum 0532 292 1605 tkrar 0532 292 1605 line ve instagram adresim sevkan1903 ekleyin

    YanıtlaSil
  34. Istanbuldan gizlilige onem veren temiz dul evli bekar yaşlı her türlü yas 26 yesil gözlü boy 1.70 kilo 66 05418104714 lutfen ciddi gizlilik istiyorum cok hassasim bu konuda

    YanıtlaSil